مشاور حقوقی آنلاین و وکالت

۴ بازديد
وکالت چه تفاوتی با مشاوره حقوقی آنلاین دارد؟
وکیل شخصی است که روند رسیدگی به پرونده حقوقی شما را در محاکم قضایی و اداری پیگیری می‌کند و مدافع حقوق شما در مراجع قضایی است اما مشاور حقوقی شخص یا سازمانی است که با بررسی وضعیت و شرایط پرونده و موقعیت شما و با در نظر گرفتن قوانین و آیین دادرسی کشور، به شما توصیه‌های حقوقی و مشاوره می‌دهد و راهکارهای حقوقی ارائه می‌کند.
 
 
 
نکات مهم در زمان دریافت مشاوره حقوقی آنلاین
سن یا جنسیت شخصی که به شما مشاوره حقوقی آنلاین می‌دهد، هیچ تاثیری در کیفیت مشاوره حقوقی ندارد. به عبارت دیگر آن‌چه که در مورد یک مشاور حقوقی آنلاین مهم است، تسلط او به قوانین و تجربه اوست.
قبل از دریافت مشاوره حتما در خصوص شخص مشاور یا موسسه مشاوره حقوقی تحقیق کنید. صرف تبلیغات برای اعتماد کافی نیست. شما باید در مورد سوابق مشاوران، میزان رضایت مراجعان قبلی و سایر نکات مهم جستجو کنید و در نهایت برای دریافت مشاوره حقوقی آنلاین، به سراغ مطمئن‌ترین و آگاه‌ترین مشاور بروید. به همین منظور در اولین قدم بهتر است به وکلای پایه یک دادگستری مراجعه کنید زیرا این افراد نسبت به قوانین و رویه قضایی آگاهی کامل دارند و می‌توانند به خوبی شما را راهنمایی کنند.
حتما با مشاور خود صادق باشید، جزییات پرونده و تمام مدارک را در اختیار او بگذارید تا او بتواند با بررسی تمام جوانب، بهترین راه‌حل‌ها را به شما ارائه کند.
برای دریافت مشاوره حقوقی آنلاین ، مشاور و وکیل مورد نظر را با توجه به حوزه کاری و تخصص او انتخاب کنید. برای مثال اگر در خصوص ملک سوال حقوقی دارید برای مشاوره به سراغ بهترین وکیل متخصص در زمینه امور ملکی بروید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.