مشاور امور ملکی

مسائل حقوقی

مشاور امور ملکی

۴ بازديد
مشاور امور ملکی
کسی که صاحب مالی باشد مالک و آن مال، ملک او است.
 
در خصوص اموال و مالکیت نسبت به آن ها قوانین و مقررات به خصوصی وجود دارد که به حفظ نظم عمومی در این زمینه کمک می‌کند. مشاور امور ملکی کسی است که با تسلطی که به قوانین دارد، برای حل پرونده‌های حقوقی و مشکلات ملکی به اشخاص مشاوره می‌دهد.
 
در هنگام خرید و فروش ملک و یا شراکت در یک ملک، باید از یک مشاور و وکیل ملکی راهنمایی گرفت.
 
ممکن است پس از عقد یک قرارداد مشکلاتی ایجاد شود.
 
درچنین شرایطی یک مشاوره حقوقی به شناسایی مالک، جمع آوری مدارک و اسناد، ارائه راهنمایی به افراد، تشخیص منقول یا غیر منقول بودن مال، تنظیم دادخواست و تسریع روند حل اختلاف کمک می‌کند.
برای انعقاد قراردادهای عمومی، خصوصی و بین المللی، فسخ یا ابطال قرارداد و تفسیر قرارداد باید با مشاور امور قراردادها مشورت کرد.
 
مشاور به تنظیم متن قرارداد کمک می‌کند. عنوان قرارداد هم مساله مهمی است که با توجه به موضوع و هدف قرارداد تعیین میشود. در متن قرارداد باید مشخصات طرفین قرارداد، مبلغ قرارداد و شروط ضمن عقد به طور دقیق قید شود. کلمات استفاده شده در یک قرارداد باید در معنای حقوقی خود به کار روند و بدون ابهام باشند. در غیر اینصورت امکان سواستفاده برای افراد فراهم می‌شود.
 
همچنین مواعد و تاریخ‌های تعیین شده در یک قرارداد باید دقیق باشد تا در هنگام تفسیر قرارداد ابهامی وجود نداشته باشد. تنظیم یک قرارداد دقیق که حقوق طرفین را پایمال نکند مشروط به مشورت با یک مشاور آگاه و با تجربه است
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.